XX. mendeko Euskararen Corpus estatistikoa

Testuingurua

Ikaslearen lan-koadernoko 49. orrialdea

OI, PELLO PELLO

Ariketa:

Partituraren irakurketa.

- Bertsoaren adierazpen erritmikoa.

- Solfeaketa.

- Xirularen partaidetza.

- Partitura bere osotasunean interpretatu, ahotsak, xirula eta perkusioak batera erabiliz.

Ikaslearen lan-koadernoko 50. orrialdea

MUSIKAREN TXOKOAN.

LEIHAR HOTSAK

Materiala. Nola egin? Soinua nola atera?

Aztergaiak.

Ikaslearen lan-koadernoko 51. orrialdea

NEGUARI AGUR!

Ariketa polifonikoa:

Partituraren irakurketa.

- Bertsoaren adierazpen erritmikoa.

- Solfeaketa.

- Xirula.

- Ostinato melodikoen ikasketa.

- Egin bi talde.

- Ekin kanonari guztiok batera.

- Partitura bere osotasunean interpretatu, ahotsak, xirulak, metalofonoak, xilofonoak eta perkusioak batera erabiliz.

Ikaslearen lan-koadernoko 52. orrialdea

MUSIKAREN KODEA ARGITZEN

Musika Hizkuntza arloko ezaupideak: errepikarako ikur berriak.

Ariketak:

Melodiari dagokion ostinatoaren asmaketa.

- Bertsoaren adierazpen erritmikoa.

- Solfeaketa.

- Xirula jo.

- Partitura bere osotasunean interpretatu, ahotsak, xirulak eta asmatutako perkusioa batera erabiliz.